hassaku705のブログ

Daily report

記録と英語学習を兼ねて英語日記を書いています。

dentist

先週の金曜日、私の8歳の娘が歯医者で歯を抜きました。あごが小さく、永久歯の生え方がおかしいため、歯並びを良くするために抜くことになりました。彼女は叫んだり抗議しました。歯医者の先生はもうすぐ小学3年生になるのだから、しっかりしなさいと彼女に言っていました。

 

 

Last Friday, my eight-year daughter was pulled her tooth by a dentist. Her jaw is small and her adult teeth are in disorder, so she is pulled her teeth to correct the arrangement. She screamed with very loud voice and protested to stop it. The doctor told her that she would be in the third grade soon and she could get a grip herself.