hassaku705のブログ

Daily report

記録と英語学習を兼ねて英語日記を書いています。

1558 Dokuganryu-Masamune

昨夜、TVで「独眼竜正宗」の名場面集を観た。
このドラマが放送されていた時、私は中学生だった。
私は後藤久美子が好きだったので、愛姫(正宗の正妻)が後藤久美子から桜田淳子に変わったときはショックだった。

 

 

I watched a collection of great scenes of "Dokuganryu-Masamune" on TV last night.

When the drama was being broadcast, I was a junior high school student.

I was a fan of Goto Kumiko, so I was shocked when the actress who played the role of Megohime, who was Masamune's legal wife, changed from Goto Kumiko to Sakurada Junko.